1 Nisan 2012 Pazar

Frambuaz kremalı pasta


Sevgili Beliz için hazırladığım frambuazlı ve çikolatalı bu pastayı yiyen 1 dilim daha istemedi değil (: Buyrun tarifi;
Pandispanya malzemesi:
4 yumurta
4 fincan şeker
1 fincan su ( su pandispanyayı yumuşak yapıyor)
5 fincan un
kabartmatozu ve vanilya


İç kreması:
2 kaşık un
2 kaşık nişasta
2 bardak süt
1 yumurta sarısı
1 bardağa yakın toz şeker
1 paket kremşanti


Dış kreması:
dr oetker orman meyveli krem şanti
Dış süsleme:
1 paket sütlü çikolata, muz. Frambuazlı sos,
Pastanın orta katına da böğürtlen taneleri ve çikolata parçacıkları ekledim.


Yapılışı:
Oda sıcaklığındaki yumurtaları şekerle birlikte rengi beyaza dönene dek çırpıyoruz daha sonra ununu kabartma tozu ve vanilyasınıda ekleyip çok fazla çırpmadan yani kek malzemesi sönmeden karıştırıyoruz. ve 180 derecede pişiriyoruz. Daha sonra pastacı kremamızı pişirip soğumaya bırakıyoruz.soğuduktan sonra toz halinde krem şantiyi ekliyoruz ve çırpıyoruz. pastamızı sıvadıktan sonra üstüne sosunu döküp benmari üsülü eritilmiş çikolata kalpleriyle süslüyoruz. çikolatala şekillerini 4dk dondurucuda şoklayınca istediğiniz şekli verebilirsiniz.Afiyet olsun





24 yorum:

  1. nefis görünüyor canim !!! ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik:) harika bir goruntu,
    bi gun insallah bende boyle bir pasta yaparim:)
    mutlu pazarlar<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel pazarlar arkadaşım çok saolasın tabi yaparsınız burda hanımların maşallahı var herkes birbirinden marifetli ve çok maharetli (:

      Sil
  3. pasta nefis görünüyor canım.bir dilimde ben alsam daha da süper olurdu.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BUYUR CANIM BENİM TEŞEKKÜR EDİYORUM (:

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık doğum günüm yaklaşıyor belki kendim için pastanı denerim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim tatlım denersen (: doğum gününü de şimdiden kutluyorum Allah uzun ömürler versin.

      Sil
  5. ellerine sağlık canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. nefis bir pasta ,kutlarım...

    YanıtlaSil
  7. canim üsenmeden o cikolatali kalpcikleri nasil da güze yapmissin...

    ellerine saglik valla :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: teşekkür ediyorum canım benim evet ya zahmetli ama keyifli işte.

      Sil
  8. Harika olmuş , canım nasıl da pasta çekti anlatamam . Ellerine sağlık canım , sevgilerimi yolluyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım benim (: imkan olsada hep beraber yiyebilsek dimi.

      Sil
  9. Çok şık çok güzel bir pasta olmuş. Ayrıca nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım benim sevgiler selamlar. (:

      Sil
  10. musscugum harika bir pasta mukemmel olmus ellerine saglik hayatim sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın çok saolasın sevgiler gönderiyorum sana da (:

      Sil
  11. ellerine sağlık canım nefis görünüyor bir dilmde ben alsam :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi size feda olsun canım benim teşekkür ediyorum (:

      Sil
  12. Nefis görünüyor,ellerine sağlık:)Sayfamda mimin var alırmısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım benim mutlaka bakacağım (:

      Sil