23 Haziran 2012 Cumartesi

Nişastalı Kurabiye



Herkese merhabalar sevgili arkadaşlar uzun süredir blogumu ihmal ettim fakat asla kopmadım :) tekrar tariflerimle aranızda olmaya devam edeceğim hepinize sevgiler göndererek bu güzel kurabiyemin tarifini veriyorum buyrun;


Malzemeler:
1 paket margarin
2 yumurta akı
1 paket nişasta
1 bardak pudra şekeri
toparlamak için un
1 çay kaşığı kabartmatozu
1 paket vanilya


Üst süsleme:
benmari üsülü eritilmiş 1 paket sütlü çikolata


Yapılışı:
Oda sıcaklığındaki margarini pudra şekeri yumurta akıyla birlikte yoğurmaya başlıyoruz sonrasında nişastayıda ekleyip yoğurmaya devam ediyoruz en son olarak göz kararı un ekliyoruz elimize yapışmayacak kıvama gelene kadar şekil verip fırın tepsisine diziyoruz ve üzerleri kızarmadan pişiriyoruz.Afiyet olsun.

13 yorum:

  1. Hazır gibi olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. kurabiyeler nefis olmuş canım.sunumda harika.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık,harika görünüyor..

    YanıtlaSil
  4. nefissss görünüyor.ellerinize sğlık.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl güzel bir kurabiye bunlar.Ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    merakettim.

    YanıtlaSil
  7. Nerlerdesiniiizzzzzz????? Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  8. Mımmmm nefiss olmuşş.ellerinize sağlık..bayıldım blogunuza ,pastalar muhteşemmm...tenışmaya banada beklerim..sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil